Кирил Хаджидинев отговаря за развитието на маркетинговата стратегия на портфолиото на холдинг "Белла".
Има над 10-годишен опит в областта на маркетинга на бързооборотни стоки в страната и чужбина.
Отговарял е за маркетинг стратегиите на "Хайнекен", "Юниливър България", "Юниливър ЮИЕ", "Данон Румъния". Преди да стане част от екипа на "Белла" е бил маркетинг директор в "Данон България".
Кирил Хаджидинев е магистър инженер от Техническия университет (София). Владее английски, руски и румънски език. Член е на Българската асоциация на рекламодателите.
Прекалихме ли с промоциите?
Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла"
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа