Нина Денисова е ръководител отдел качествени изследвания в "Ипсос България". Основните й отговорности са свързани с бизнес консултации и обслужването на ключови клиенти. През последните години Нина е управлявала различни качествени проекти в секторите на бързооборотните стоки, здравеопазването, в банковата и автомобилната индустрия.
Нейният опит включва множество видове проучвания, от картографиране и сегментиране на пазара, през разработване на бизнес стратегии, развитие на продукти и тестване на идейната им концепция до комуникационно им представяне. Нина се специализира в брандинг , управление на портфолио, оценка на комуникационна стратегия и провеждане на уъркшопи.
Ефекти на потребителските тенденции върху процеса на покупка
Нина Денисова, ръководител "Качествени изследвания", "Ипсос България"
Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите