Сравнителните продуктови тестове



Автор: Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове 31 август 2015



Независимите организации на потребителите могат да направляват пазара като насърчават най-добрите практики на производителите и катоориентират потребителите за най-добрите продукти на пазара и/или за продуктите с най-добро съотношение цена/качество.

Сравнителните тестове са упражнение, което изисква време и пари. Затова всички важни организации на потребителите по цял свят, които публикуват сравнителни тестове, членуват в Международната организация на потребителски изследвания и тестове (International Consumer Research & Testing - ICRT).

ICRT координира провеждането на международни тестове в най-добрите лаборатории и гарантира независимостта и високото качество на научните изследвания. Организациите-членки следват ISO Guide 46 и вътрешните насоки на ICRT и споделят разходите за тестване.

Image and video hosting by TinyPic

 true Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
 
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата. 
 


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic