Независимите организации на потребителите могат да направляват пазара като насърчават най-добрите практики на производителите и катоориентират потребителите за най-добрите продукти на пазара и/или за продуктите с най-добро съотношение цена/качество.
Сравнителните тестове са упражнение, което изисква време и пари. Затова всички важни организации на потребителите по цял свят, които публикуват сравнителни тестове, членуват в Международната организация на потребителски изследвания и тестове (International Consumer Research & Testing - ICRT).
ICRT координира провеждането на международни тестове в най-добрите лаборатории и гарантира независимостта и високото качество на научните изследвания. Организациите-членки следват ISO Guide 46 и вътрешните насоки на ICRT и споделят разходите за тестване.
Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове
Сравнителните продуктови тестове
Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата.