Хранителният холдинг "Белла България" отчита 25% ръст при продажбите си на чужди пазари от началото на 2014 г., като по този начин затвърждава положителната тенденция на развитие през последните години. Това стана ясно на международното изложение PLMA’s World of Private Label, което се проведе в Амстердам, съобщиха от компанията. В рамките на изложението компанията представи портфолио от продукти, произвеждани под собствени марки.
Традиционните тестени продукти на "Белла България", както и тези, произвеждани по гръцка рецепта за партньори на компанията, предизвикаха голям интерес от страна на клиенти от Холандия, Ирландия, Германия, Австрия, Унгария, Словения, Словакия, Турция. Млечните продукти на мандра "Рилци", чийто представител за чуждестранните пазари е "Белла България", бяха сред най-търсените от европейските търговски вериги и дистрибутори от Европа и Азия. Малотрайните месни продукти, филе и бекон също провокираха интереса на професионалистите, посетили щанда на компанията.
PLMA`s World of Private Label е най-голямото изложение за професионалисти, в което участват производители на собствени марки. Тази година в него се включиха изложители от 70 страни, а над 10 000 посетители от 100 държави посетиха щандовете на изложението.