С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Ариана Радлер" за поредна година е лидер в категорията "Радлер"

Автор: "Загорка къмпани" 08 февруари 2022

Брандът заема водеща позиция* в категорията за 2021 г.

"Ариана Радлер" за поредна година е лидер в категорията "Радлер" на българския пазар. Данните* са от AC Nielsen за 2021 г. и показват, че марката е с водещ дял в категорията, утвърждавайки се отново като най-популярния и предпочитан радлер бранд на пазара. От "Загорка" АД споделят добрите новини и разказват, че рецептата за успех през годините се крие в комбинацията от високо качество, иновативност, нови вкусове, формати и опаковки и много атрактивната цена, подкрепени със свежа комуникация.

"Ариана Радлер" е първата марка, която предлага безалкохолен вариант в категорията "Радлер" през 2017 г., като с тази иновация отговаря на засилващата се тенденция за здравословен и балансиран начин на живот. Марката винаги е била двигател за развитието на категорията. Като част от богатия асортимент на "Загорка" АД през изминалата 2021 г. в портфолиото на "Ариана Радлер" се предлагат 4 вкуса: класически радлер лимон, сладко-свежа малина, разхлаждаща комбинация от ягода и мента, както и цитрусов микс от портокал и грейпфрут. Всеки от вкусовете има свои почитатели, но най-предпочитаните и доказали се вече с верни фенове варианти са тези с вкус на лимон и малина. Отчитайки нуждата на потребителите, "Ариана Радлер 0.0" се предлага на достъпна цена, в опаковки от 330 мл кен, което ги прави максимално удобни за консумация в движение - независимо от ситуацията в забързаното ежедневие.

Брандът заема водеща позиция* в категорията за 2021 г.



През 2019 г. "Ариана Радлер 0.0" като част от безалкохолното портфолио на компанията - Zero Zone, разгръща присъствието си на пазара и окончателно печели своя вярна база фенове. Това е и причината, поради която свежата алтернатива се предлага целогодишно на пазара, а не само в сезон, в който потребителите търсят разхлада.

Марката "Ариана Радлер" се предлага на българския пазар още през 2012 г. с иновацията "Ариана Радлер 1.8%" като алтернатива на традиционното пиво с освежаващ летен бирен микс от "Ариана светло" и лимонов сок. Уникалната комбинация по изпитана класическа рецепта с натурални съставки на "Ариана Радлер" се насочва към консуматорите, които са отворени към нови вкусове и залагат на глътка слънчева свежест и лекота.
За "Загорка" АД - част от корпорация HEINEKEN

Пивоварна "Загорка" навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на "Бирарията" през 1902 г. от д-р Кожухаров пивоварната се превръща в символ на града. През 1994 г. "Загорка" АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN и оттогава до днес, в продължение на повече от 25 години, е един от водещите български производители на бира и сайдер, който се ангажира да развива бизнеса си устойчиво и отговорно. Чрез платформата си за устойчиво развитие "Създаваме по-добър свят" компанията насочва своите усилия в опазване на околната среда, социална устойчивост и отговорна консумация.
През 2013 г. МОСВ отличава "Загорка" АД с наградата "Зелена България" за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г. печели челни места в конкурси за най-зелена и социално отговорна компания в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия според консуматорите.
Марката "Ариана" активно допринася за зеления имидж на компанията със своите инициативи #Зеленодействие, част от които бяха засаждането на над 2300 дървета, оптимизиране на използваната пластмаса в опаковки и др.
Портфолиото на "Загорка" АД предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител - "Загорка", Heineken, "Ариана", Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Starobrno, сайдера "Крадецът на ябълки". Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол са: "Загорка 0.0%", Heineken 0.0 и "Ариана Радлер 0.0%" с вкусовете на лимон, малина, портокал и грейпфрут, ягода и мента.

*По ритейл одит данни на "NielsenIQ България" за продажби в обем и стойност за категория "Радлери", в пазар "NielsenIQ Тотал България" за периода 2021 г.

За повече информация за компанията и нейните продукти: www.zagorkacompany.bg

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Кауфланд" инвестира 40 млн. лв. в нов магазин в "Младост 4" До края на годината веригата ще отвори още един обект в София - в кв. "Горубляне"