С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

RICE UP! - Иновативни продукти и вдъхновяваща реклама

Билборд кампанията RICE UP! EAT SMART със златна статуетка на рекламния фестивал ФАРА 2018 в Пловдив Нухелт Препоръчване (0)

Автор: Нухелт 02 юли 2018

Фотограф: Нухелт

Иновативността на продукта е ключова за популяризирането на един бранд. Но задължителен елемент към нея е и креативният подход в комуникацията, който е способен да вдъхнови публиката и да я направи част от нещо неповторимо.

Именно поради тези причини RICE UP! получи първа награда и за комуникационната кампания на бранда. Това е поредният успех за тях след полученото изключително признание за иновативност на продуктите. За нея брандът бе отличен на две от най-големите световни изложения SIAL – Джакарта и Абу Даби.

Оригиналната идея е дело на агенция The Smarts и режисьора Драго Шолев. Високата оценка на журито е предизвикана от оригиналния начин, по който са изведени посланията на бранда. Те са представени в 4 различни и креативни концепции, под формата на "живи картини".

Може би първоначално ще се запитате какво общо има един татуиран ескимос с оризовия снакс, но идеята на концепцията с иглуто е да предаде слогана "100% натурални." RICE UP! Ще ви отведе и в екваториална джунгла, за да ви запознае с "Gluten free" формулата на продукта.

От Япония пък произхожда кафявият ориз и именно с него ще ви срещне гейшата. А фитнесът от 70-те години ще ви убеди колко лесно може да се постигне контрол над теглото.

Фотограф: Нухелт



"Благодарение на тази наистина провокативна кампания, успяхме да превърнем един на пръв поглед нишов продукт в наистина масов и да докоснем най-трудната аудитория – младите хора, които водят динамичен начин на живот." - разкри Мая Герасимова, директор Маркетинг и Продажби на Нухелт.

Брандът, разбира се, продължава да се развива и да върви напред. Това ясно личи в новата иновативна гама протеинови чипсове, с 14% съдържание на протеин, отново цели зърна пълнозърнест ориз и най-древните бобови култури – боб Мунг, червена и черна леща Белуга. Продуктите могат да бъдат разпознати по уникалната им хрупкавост и неповторимия вкус. Освен, че са веган, те изобилстват от фибри и същевременно с това комбинират високоесенциални масла и сложни въглехидрати с нисък гликемичен индекс.

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София