Регистрация

Бизнес симулация – ново поколение обучение и в България!

Автор: The Business Institute 14 април 2015

Разберете какво е бизнес симулации, къде може да участвате и как може да я получите на специална цена

Фотограф: The Business Institute

Възможно ли е да се учим да управляваме бизнес, но без риск от загуби?

Подобно на симулатори за обучение на пилоти и космонавти, бизнес симулациите създават реалистична, но безрискова среда. Те са иновативна форма на обучение чрез преживяване, наричaни още "сериозни бизнес игри". Участниците са поставени в предизвикателни ситуации в онлайн среда. Те анализират информация, вземат решения и виждат конкретните резултати от тях.

Едни от най-популярните бизнес симулации са на HARVARD Business Publishing, StratX Simulations (INSEAD) и Wharton University. В България симулациите на тези световно доказани обучителни институции се предоставят от The Business Institute. Те съчетават онлайн играта с фасилитирани сесии от практици, които насочват участниците и адаптират ситуациите към българската реалност. Темите, по които предоставят симулации в България са: Финансов мениджмънт, Управление на екипи и организационна промяна, Преговори и Маркетинг мениджмънт.

До края на месец юни остават три бизнес симулации:

Дали бизнес симулацията е подходяща за Вас? Това е изживяване, което всеки професионалист е добре да изпита и усети ефекта от този иновативен обучителен подход, за да реши най-добре. Симулациите се смятат за силно емоционално занимание, което мотивира участниците да приложат на практика новите знания и умения в реалната си работа. Те са доказан ефективен метод за учене чрез практика в MBA програми на редица водещи университети, както и в международни компании от цял свят.

Специално за читатели на "Регал" се предоставя възможността за участие в тези симулации на специална цена. Ако имате интерес, заявете участие тук.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула