Бизнес симулация – ново поколение обучение и в България!
Фотограф: The Business Institute
Подобно на симулатори за обучение на пилоти и космонавти, бизнес симулациите създават реалистична, но безрискова среда. Те са иновативна форма на обучение чрез преживяване, наричaни още "сериозни бизнес игри". Участниците са поставени в предизвикателни ситуации в онлайн среда. Те анализират информация, вземат решения и виждат конкретните резултати от тях.
Едни от най-популярните бизнес симулации са на HARVARD Business Publishing, StratX Simulations (INSEAD) и Wharton University. В България симулациите на тези световно доказани обучителни институции се предоставят от The Business Institute. Те съчетават онлайн играта с фасилитирани сесии от практици, които насочват участниците и адаптират ситуациите към българската реалност. Темите, по които предоставят симулации в България са: Финансов мениджмънт, Управление на екипи и организационна промяна, Преговори и Маркетинг мениджмънт.
До края на месец юни остават три бизнес симулации:
- Negotiations Simulation OPEQ на Wharton University (22 май)
- Working Capital Simulation: Managing Growth на Harvard Business Publishing (22 април)
- BrandPRO Simulation на StratX, INSEAD (10 юни)
Специално за читатели на "Регал" се предоставя възможността за участие в тези симулации на специална цена. Ако имате интерес, заявете участие тук.