Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно
дна трета от активните в интернет българи си купуват дрехи поне веднъж месечно, а 29% го правят около един път на три месеца. Не е изненада, че жените пазаруват по-често от мъжете, а клиентите над 54-годишна възраст са по-малко склонни към онлайн покупки на дрехи. Това показва проучване, проведено през август от "Нилсен Адмосфер България" заедно с "Български национален панел", сред извадка от 500 респонденти на възраст над 15 години, използващи интернет.
В магазини и с конкрентна цел
Преобладаващата част от анкетираните (68%) пазаруват от магазини за дрехи, следвани от покупките по интернет (предпочитани от 46%). Набавяне на дрехи втора употреба от магазина или от роднини и приятели е обичайно за една трета от запитаните.Целият текст е на сайта на "Капитал"