С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно

Автор: Мара Георгиева 06 октомври 2020

Най-големият рекламодател на тези стоки от януари до юли тази година е Kik, отчита проучване на "Нилсен Адмосфер България"

Фотограф: Велко Ангелов

дна трета от активните в интернет българи си купуват дрехи поне веднъж месечно, а 29% го правят около един път на три месеца. Не е изненада, че жените пазаруват по-често от мъжете, а клиентите над 54-годишна възраст са по-малко склонни към онлайн покупки на дрехи. Това показва проучване, проведено през август от "Нилсен Адмосфер България" заедно с "Български национален панел", сред извадка от 500 респонденти на възраст над 15 години, използващи интернет.

В магазини и с конкрентна цел

Преобладаващата част от анкетираните (68%) пазаруват от магазини за дрехи, следвани от покупките по интернет (предпочитани от 46%). Набавяне на дрехи втора употреба от магазина или от роднини и приятели е обичайно за една трета от запитаните.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"