С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Заради Covid-19 плащанията с карти нарастват за сметка на наложения платеж

Автор: Мара Георгиева 04 септември 2020

Коронавирусът промени и нагласите към пазаруване онлайн, отчитат от платформата за електронна търговия CloudCart

Фотограф: Надежда Чипева

В брой при доставката е предпочитаният и доминиращ начин на плащане, избран от повечето български клиенти през последното десетилетие, с пазарен дял от около 85% до края на 2019 г. А пазарният дял на плащанията с карти се движи малко под 5%.

"След Covid-19 ние, като агрегатор на поръчки наблюдаваме тенденция към използването на алтернативни методи на плащане в България. Сега наложеният платеж спада в някои случаи дори под психологическия праг от 50%, което е нечувано. Основен победител при тази смяна, са плащанията с карти", съобщи на пресконференция Евгени Йорданов, партньор в българската платформа за електронна търговия CloudCart.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"