Потребител 2020
В началото на годината говорихме за 2020 г. с много надежди - първата година от новото десетилетие, което ще премине под знака на иновациите и технологиите. Говорихме за потребителски трендове като лабораторно отгледано месо, биопродукти, платформи за споделено пазаруване. Маркетингови анализатори следяха с интерес поведението на поне четири различни поколения потребители - всяко със своите желания и нагласи.
Но пандемията, засегнала стотици хиляди хора по целия свят, сякаш преобърна или в най-добрия случай паузира всичко, което очаквахме да се случи. Ако имаме късмет, в следващите три до шест месеца ситуацията ще се нормализира, икономиката и потреблението ще се завърнат към предкризисните си нива, а тенденциите, които откроихме като определящи поведението на Потребител 2020, отново ще са актуални.
Целият текст е тук