Регистрация

Потребителите стават по-предпазливи в разходите

Автор: Мара Георгиева 30 март 2020

Проучвания на Broshura.bg и Pragmatica улавят финансови притеснения и по-слаби покупки на техника, дрехи и други

Фотограф: Георги Кожухаров

Хората се променят - свиват разходи до основни храни, но почти половината имат разходи за витамини или други препарати за имунната система. Това показват две експресни проучвания сред онлайн потребители.

Онлайн покупките растат

Хранителни стоки от първа необходимост, почистващи и дезинфекциращи препарати, лекарства, витамини и добавки за имунитет. Това са най-често пазаруваните продукти в условия на извънредно положение, показва анкета сред 1 331 потребителите на Broshura.bg в периода от 19 до 22 март.

Целият текст и графиките са тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души