С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

С над 78 млн. лв. е нараснал пазарът на алкохолни напитки през последните 12 месеца

Автор: Наталия Николова Nielsen 25 ноември 2019

Повишават се цените, движени от вносните и луксозни марки и ръста на консумацията в заведения

Фотограф: Цветелина Белутова

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Пазарът на алкохолни напитки е нараснал през последните 12 месеца със забележителните 10.8%. По данни на "Нилсън България" за периода август 2018 – юли 2019 пазарът на високоалкохолни напитки и вина[1] в България[2] възлиза на стойност 804.9 млн. лв. Потреблението през този период възлиза на над 60 млн. литра, което е с 1% повече от потреблението за предходните 12 месеца.

Растат високоалкохолните напитки за сметка на вината

Трапезите вина попадат най-често в потребителската кошница и допринасят за половината от общите обеми, реализирани в категорията. Въпреки това потреблението им намалява трайно през последните 24 месеца в полза на по-силните алкохолни напитки.

Целият текст и таблиците са тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки