Тенденции

Observatoire: Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят

Валентина Илиева 25 април 2018, 10:56

Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят, над 60% от т.нар. поколение Y(es), или милениъли, биха заменили онлайн търговията с магазини на бъдещето, в които могат да пробват и тестват продукта. Представителите на това поколение в България са сред най-големите оптимисти за бъдещето в Европа. Това са част от изводите на изданието за 2018 г. на Observatoire ("Обсерватория"), годишно проучване на френската финансова група BNP Paribas Personal Finance. Тя е представена в България от банковия й клон (от февруари 2018 г., дотогава небанково дружество за потребителско кредитиране – бел. ред.) "БНП Париба лични финанси".

Проучването разглежда потребителските нагласи в страните от ЕС от 1985 г. През 2018 г. темата му е "Милениълите и магазините: раздялата е далече". Проведено е в 17 държави - Австрия, Белгия, България, Чехия, Дания, Франция, Германия, Унгария, Италия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Испания, Швеция, Норвегия и Великобритания, като са интервюирани близо 14 000 европейци. България е включена за втори път в проучването.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK