Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Observatoire: Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят

Автор: Валентина Илиева 25 април 2018

Представителите на поколението Y в България са сред най-големите оптимисти за бъдещето в Европа

Фотограф: Надежда Чипева

Физическите магазини ще изчезнат, ако не се променят, над 60% от т.нар. поколение Y(es), или милениъли, биха заменили онлайн търговията с магазини на бъдещето, в които могат да пробват и тестват продукта. Представителите на това поколение в България са сред най-големите оптимисти за бъдещето в Европа. Това са част от изводите на изданието за 2018 г. на Observatoire ("Обсерватория"), годишно проучване на френската финансова група BNP Paribas Personal Finance. Тя е представена в България от банковия й клон (от февруари 2018 г., дотогава небанково дружество за потребителско кредитиране – бел. ред.) "БНП Париба лични финанси".

Проучването разглежда потребителските нагласи в страните от ЕС от 1985 г. През 2018 г. темата му е "Милениълите и магазините: раздялата е далече". Проведено е в 17 държави - Австрия, Белгия, България, Чехия, Дания, Франция, Германия, Унгария, Италия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Испания, Швеция, Норвегия и Великобритания, като са интервюирани близо 14 000 европейци. България е включена за втори път в проучването.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София