С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Глобалните производители на потребителски стоки намаляват цените

Автор: Добромир Лазаров 15 февруари 2018

Спадащата лоялност към брандовете създава сериозни проблеми на производителите

Фотограф: Reuters

Големите производители на потребителски стоки, сред които P&G, Kimberly Clark и Mondelez International, намаляват цените на продуктите си в ключови сегменти в опит да запазят базата си от потребители в условията на голямата конкуренция в бранша.

Едва седмица след като инвеститорът активист Нелсън Пелц придоби дял на стойност 3.5 млрд. долара в американския производител на потребителски стоки Procter & Gamble (P&G), компанията поема по опасния път на ниските маржове на печалба с цел да запази клиентската си база. От P&G за първи път обявиха, че планират да намалят цените на емблематичните си ножчета за бръснене Gillette с до 20%, което от Barclays определиха като отчаян опит за запазването на пазарен дял, съобщава Financial Times.

Труден пазар

Апелът на Пелц към Procter & Gamble подчертава един сериозен проблем за производителите на потребитетелски стоки. През последното тримесечие на 2017 г. средната цена на продуктите, продавани от P&G, спря възходящото си движение и за първи път от 2011 г. отчете спад, който беше най-осезаем в сегмента с ножчета за бръснене и носни кърпички. P&G обаче не е единственият потребител, който сваля цените под натиска на конкуренцията.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София