Какви са навиците на онлайн потребителите в България
Сегментация на потребителите
Агенцията разделя потребителите на четири типа, според тяхното поведение в интернет. Първият тип са т.нар. наблюдатели, които са онлайн постоянно през деня, но не се ангажират с брандовете, другите са "функционалните" потребители, които прекарват най-малко време в интернет и най-бавно се адаптират към новите тенденции. Третият вид са най-активните лидери на мнение, които често и пряко си взаимодействат с марките и последната група е на потребителите, които не прекарват много време онлайн, но когато са там биват много активни.
В България най-голям дял (39%) заемат са хората, които почти не прекрарват време онлайн и бавно приемат технологичните иновации. Много близо до тях са другата крайност потребители, а именно лидерите на мнение с 37%, а най-малък е броят на "наблюдателите" (11%). Според данните на KANTAR TNS в региона на Югоизточна Европа профилът на потребителите е обърнат. Близо половината от хората онлайн са лидери на мнение (42%), следвани от "наблюдателите" и крайно неактивните.
Целият текст е тук