Регистрация

Пазарът ще наказва всеки, който се опита да спекулира с цените

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 16 юни 2025

Това обобщиха участници в конференцията Ecommerce and Retail Summit: Future Trends and Hands-On Strategies, организирана от "Капитал"

(от ляво надясно) Участници в дискусията: Константин Николов - модератор, Димитър Димитров - основател и собственик на Ardes.bg, Николай Вълканов - изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия, Светослав Гаврилов - изпълнителен директор на веригата "Фантастико"
Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

Големите търговски вериги се готвят активно за въвеждането на еврото в България и са доста напреднали в подготовката си, още повече че част от тях имат и международен опит в тази дейност. Най-големи притеснения имат работещите в малки квартални магазини и на пазарите на открито.

Трудности обаче ще срещнат всички търговци, които ще бъдат на първа линия и ще трябва да посрещнат въпросите, очакванията и евентуалното недоволство на потребителите. Около това се обединиха участниците в дискусионен панел - част от конференцията Ecommerce and Retail Summit: Future Trends and Hands-On Strategies, организирана от "Капитал".

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
Веригата Minimart планира да има 300 магазина в България до края на годината В София те вече са 100, а крайната цел в бъдеще е 500 обекта и оборот от 300-400 млн. лв.