Shein и Temu удрят български търговци и производители
Бързото и безконтролно навлизане на двете китайски компании за търговия по интернет създава проблеми на българските компании, заявиха участници в срещата. "През последните 18 месеца бележим спад в продажбите, като всяко тримесечие нещата се влошават. Отначало решихме, че това е постковид ефект, после потърсих причината в себе си като мениджмънт, докато установих, че няма как да се противопоставя на цени от 10 лева за 10 тениски и куфарче с инструменти за нула лева", коментира Севдалин Спасов, председател на Българската асоциация "Кръгов текстил" (БАКТ) и собственик на "М холдинг", в който влизат и магазините за дрехи втора ръка и аутлет "Мания". Той уточни, че за една година от 40 магазина "Мания" е бил принуден да затвори девет.
Четете пълния текст на сайта на "Капитал"