Регистрация

Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 15 юли 2024

От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула

Фотограф: Лили Тоушек

Над 4 милиона седмично е средният брой на касовите бележки, които съдържат покупка на артикул от свежата витрина в магазин на "Кауфланд България" (Kaufland). Компанията има 66 такива витрини в своите обекти в страната, в които се предлагат над 400 артикула: риба и рибни деликатеси, сирена, кашкавали, месо, колбаси. Всички тези витрини вече притежават сертификат за качество, издаден от TUV Austria. Това означава, че те отговарят на най-високите международни изисквания за безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.

Над една трета от клиентите на веригата купуват поне един продукт от свежата витрина. Най-много покупки от тази витрина правят жителите на София, Варна и Перник. Най-търсени са продукти от категориите свинско и птиче месо, сирена, салати и маслини. А най-продаваните продукти са: пилешко бутче, свински врат без кост, свинска плешка без кост, свински бут без кост, пилешко филе от гърди, обобщи Радослав Куртев, ръководител направление "Свежи храни и собствени марки" в "Кауфланд България".

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Shein и Temu удрят български търговци и производители Магазини за дрехи втора употреба отчитат 15% спад в продажбите и затваряне на 10% от обектите