Регистрация

"Кауфланд България" е продал 1.3 млн. килограма риба и морски дарове през 2022 г.

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 19 юни 2023

Ципура, скумрия и пъстърва са сред най-търсените от щандовете на веригата

Фотограф: Лили Тоушек

Риба и морски дарове се купуват целогодишно, а не само за Никулден. Търсенето на ципура, лаврак, фагри и скариди расте, а шаранът отстъпва лидерската си позиция. Най-голяма е консумацията на риба в София, но във Варна се намира магазинът - рекордьор по продажби. В отделните региони клиентите имат различни предпочитания към предлаганите видове. Критериите за избор са цена, качество, свежест, разнообразие. Това са основните тенденции при продажбата на риба и морски дарове в магазините на "Кауфланд България", през които преминават близо 1.3 млн. клиенти седмично, обобщи Иван Чернев - изпълнителен директор на компанията.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула