Регистрация

"Кауфланд България" е продал 1.3 млн. килограма риба и морски дарове през 2022 г.

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 19 юни 2023

Ципура, скумрия и пъстърва са сред най-търсените от щандовете на веригата

Фотограф: Лили Тоушек

Риба и морски дарове се купуват целогодишно, а не само за Никулден. Търсенето на ципура, лаврак, фагри и скариди расте, а шаранът отстъпва лидерската си позиция. Най-голяма е консумацията на риба в София, но във Варна се намира магазинът - рекордьор по продажби. В отделните региони клиентите имат различни предпочитания към предлаганите видове. Критериите за избор са цена, качество, свежест, разнообразие. Това са основните тенденции при продажбата на риба и морски дарове в магазините на "Кауфланд България", през които преминават близо 1.3 млн. клиенти седмично, обобщи Иван Чернев - изпълнителен директор на компанията.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
Топ 10 на веригите за обзавеждане: Колебливи продажби на мебели Приходите на големите компании растат, но производството и търговията в сектора са в труден период