Регистрация

PUMA ще се предлага в България от ново дружество на "Спорт депо"

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 13 април 2023

Дистрибуторът "Спорт партнерс" планира да удвои продажбите тази година до над 11 млн. лв.

[Спорт партнерс]

Пазарът на спортни стоки в България се размества. В началото той бе доминиран от гръцки представителства, но вече географията се променя. Преди три години сръбската Sport Time пое лидера при маратонките тук, а и глобално - Nike.

Сега пак гръцки вносител се изтегля и дистрибуцията на марка №3 на пазара Puma отива при българските собственици на "Спорт депо" - баща, дъщеря и син Красимир, Димана и Николай Цонови. Регистрираното от тях "Спорт партнерс" поема германския бранд от досегашния представител - гръцката The Sportswind, която отговаря и за пазарите в Гърция и Кипър.

"Спорт депо" е вторият по големина търговец на спортни стоки в страната с оборот над 75 млн. лв. за 2021 г. Веригата е мултибранд, но през годините е получила представителството на много спортни марки, макар и с по-малки пазарни дялове, като Speedo, Kettler, Lotto и т.н. Дистрибуцията на една марка в комбинация с верига магазини явно е приемана от глобалните производители, защото същата е ситуацията и с Nike и веригата "Спорт вижън".

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула