Регистрация

PUMA ще се предлага в България от ново дружество на "Спорт депо"

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 13 април 2023

Дистрибуторът "Спорт партнерс" планира да удвои продажбите тази година до над 11 млн. лв.

[Спорт партнерс]

Пазарът на спортни стоки в България се размества. В началото той бе доминиран от гръцки представителства, но вече географията се променя. Преди три години сръбската Sport Time пое лидера при маратонките тук, а и глобално - Nike.

Сега пак гръцки вносител се изтегля и дистрибуцията на марка №3 на пазара Puma отива при българските собственици на "Спорт депо" - баща, дъщеря и син Красимир, Димана и Николай Цонови. Регистрираното от тях "Спорт партнерс" поема германския бранд от досегашния представител - гръцката The Sportswind, която отговаря и за пазарите в Гърция и Кипър.

"Спорт депо" е вторият по големина търговец на спортни стоки в страната с оборот над 75 млн. лв. за 2021 г. Веригата е мултибранд, но през годините е получила представителството на много спортни марки, макар и с по-малки пазарни дялове, като Speedo, Kettler, Lotto и т.н. Дистрибуцията на една марка в комбинация с верига магазини явно е приемана от глобалните производители, защото същата е ситуацията и с Nike и веригата "Спорт вижън".

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
И Дон Домат на регала Какво правят големите търговски вериги в подкрепа на производителите на домати в страната