Регистрация

Веригата "Метро" се връща към модела си на търговия на едро

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 10 април 2023

Компанията инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя столичен магазин "Метро 2" до "Люлин"

Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България": Целта на стратегията е да се върнем към корените си като истински търговец на едро

"Метро България" инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя магазин "Метро 2" на столичния булевард "Европа". Това е първият обект, организиран по новата концепция с фокус професионални клиенти. Промяната е започнала миналата година и ще продължи до 2030 г., съобщи Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България".

Изначално германският търговец влезе тук с тази концепция - да продава на едро на малки магазини, на хотели, ресторанти и т.н. Но през годините запълваше и нуждите на индивидуални клиенти. Сега явно иска да се върне към базовия си модел, но магазините ще продължат да обслужват и индивидуални клиенти.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души