Регистрация

Веригата "Метро" се връща към модела си на търговия на едро

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 10 април 2023

Компанията инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя столичен магазин "Метро 2" до "Люлин"

Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България": Целта на стратегията е да се върнем към корените си като истински търговец на едро

"Метро България" инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя магазин "Метро 2" на столичния булевард "Европа". Това е първият обект, организиран по новата концепция с фокус професионални клиенти. Промяната е започнала миналата година и ще продължи до 2030 г., съобщи Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България".

Изначално германският търговец влезе тук с тази концепция - да продава на едро на малки магазини, на хотели, ресторанти и т.н. Но през годините запълваше и нуждите на индивидуални клиенти. Сега явно иска да се върне към базовия си модел, но магазините ще продължат да обслужват и индивидуални клиенти.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
"Лидл" измести "Кауфланд" и вече е най-големият търговец На 14-ата си година през 2024 веригата със 136 магазина в страната изпреварва по приходи лидера от 13 поредни години