Регистрация

Веригата "Метро" се връща към модела си на търговия на едро

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 10 април 2023

Компанията инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя столичен магазин "Метро 2" до "Люлин"

Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България": Целта на стратегията е да се върнем към корените си като истински търговец на едро

"Метро България" инвестира 700 хил. лв. в преустройството на своя магазин "Метро 2" на столичния булевард "Европа". Това е първият обект, организиран по новата концепция с фокус професионални клиенти. Промяната е започнала миналата година и ще продължи до 2030 г., съобщи Никола Готрон, главен изпълнителен директор на "Метро България".

Изначално германският търговец влезе тук с тази концепция - да продава на едро на малки магазини, на хотели, ресторанти и т.н. Но през годините запълваше и нуждите на индивидуални клиенти. Сега явно иска да се върне към базовия си модел, но магазините ще продължат да обслужват и индивидуални клиенти.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула