С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Германската дискаунт верига TEDi навлиза и в България

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 28 февруари 2023

Първият от 200 обекта за нехранителни продукти ще отвори на 9 март в Перник

Димитър Спасов, управител на "Теди търговия на дребно": Германската група очаква откриването на 3000-ния си магазин, а следващата цел е магазините да станат 10 000. В България целта е 180 - 200 филиала в близките няколко години.
Фотограф: Надежда Чипева

Нова германска верига ще тества българския пазар - TEDi ще предлага стоки за дома и офиса, играчки и други продукти, много на брой и евтини.
"Първият магазин в страната ще отвори на 9 март в новия ритейл парк "Перник плаза" и ще предложи около 20 000 артикула", съобщи за "Капитал" Димитър Спасов, управител на българското дружество. Той има над 20 години опит в ритейла като изпълнителен директор на германските "Билла България" и "Кауфланд България". Сега с екип от 15 служители подготвя поредния търговски дебют в страната.

Дискаунт веригата TEDi предлага нехранителни стоки - за бита и домакинството, декорация, играчки, за офиса и ученика, за домашни любимци, "направи си сам" артикули, картички, подаръци, опаковки, дрогерийни и козметични продукти, парти и телефонни аксесоари, за автомобили и велосипеди, батерии, електронни джаджи, енергийни напитки, бонбони, лакомства, плажни и градински артикули и др. Веригата периодично представя и сезонни предложения - например за летни барбекюта, за Свети Валентин, за началото на учебната година и др.

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Стоян Попов, "Спорт вижън": Делът ни ще надхвърли 35% от пазар за 250 млн. лв. Регионалният мениджър на веригата в България пред "Капитал"