С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Никос Ифантидис, управител на IKEA в България: Доставките вече идват навреме

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 21 ноември 2022

От септември мебелната верига работи с още една логистична компания, за да доставя по-бързо

Никос Ифантидис, управител на IKEA в България

Защо има празни рафтове в магазините? Откъде произтича проблемът - от производителите на стоки и/или от веригите на доставки? Какви мерки предприемате за решаването му на глобално ниво и тук, на местния пазар?

- Без съмнение ситуацията с нарушените вериги на доставки, както и ограничените и същевременно поскъпнали суровини, оказват влияние върху всички отрасли по света, като ИКЕА (IKEA) не прави изключение. По време на пандемията възникнаха нарушения в транспорта в глобален мащаб, а последните събития на изток от нас утежниха и без това трудната обстановка. В резултат на това някои продукти на ИКЕА бяха разпродадени, а ритмичността на доставките се възстановяваше много по-бавно. Не можем да не споменем обстоятелството, че магазините ни посрещат увеличен брой посетители. В този смисъл, като се вземат предвид изброените фактори, ние посрещнахме всички предизвикателства и приоритизирахме ритмичното осигуряване на продукти за нашия пазар, така че в момента сме в много добра позиция и с увереност мога да кажа, че подобренията са все по-видими с всеки изминал ден - без да броим единични случаи, доставките вече идват навреме и складовият ни капацитет е почти изцяло запълнен.

Четете пълния текст на интервюто на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие