С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Билла България" ще продава и онлайн от следващата пролет

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 24 октомври 2022

Веригата ще инвестира 50 млн. евро през 2023 г., ще открие 12 нови магазина

Изпълнителният директор на "Билла България" Вигинтас Шапокас

И "Билла България" ще започне да продава онлайн. Това ще стане през първото тримесечие на следващата година, съобщи изпълнителният директор на "Билла България" Вигинтас Шапокас на среща с медии. Така германската верига влиза в групата на хипермаркетите, които ще имат интернет доставки. Дотук онлайн продукти продават "Метро", "Кауфланд", "Фантастико", "Т-маркет", HIT Max, "Паркмарт", "Булмаг" и специализираните само в нишата търговци ebag, "Гастроном" и "Супермаг", които се обединиха, както и "Количка", "Ранди", "Гладен.бг", DelivMe, Shop24, "БГ маркет". От големите единствено "Лидл" не е обявила дигиталния си план.
За интернет продажбите "Билла" ще си партнира с Glovo. С доставчика вече работят "Кауфланд" и "Фантастико".
Детайлите по тази нова за компанията дейност още не са изчистени, но е засега е ясно, че онлайн търговията ще стартира първо в София с широка гама от предложения, обяви Вигинтас Шапокас.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие