С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

IKEA намалява цените заради по-ниските разходи за материали и доставка

Автор: Павел Бонкин, "Капитал" 20 октомври 2022

Веригата изпитваше затруднения да поддържа някои от най-популярните си продукти в наличност поради проблеми във веригата за доставки

Reuters

IKEA обяви, че намалява цените на някои от основните си продукти, след като в края на миналата година те бяха повишени поради затруднения с веригата за доставки, както и рязко покачване на цените на суровините. Йон Абрахамсон Ринг, изпълнителен директор на Inter IKEA, холдингово дружество, което притежава интелектуалната собственост на марката, заяви пред Financial Times, че търговецът е поел повече от 1 млрд. евро от увеличението на разходите, преди да повиши цените средно с 9% в края на миналата година. Той също така добави, че покачването на цените не е било приятно решение, тъй като марката се стреми да намалява цените на продуктите си с течение на времето.

Четете целия текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие