С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Полската верига за детски дрехи Cool Club открива магазини в България

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 05 септември 2022

Обектите ще са на франчайз чрез българската компания "Куул клъб", ще има и онлайн магазин от октомври

[Cool Club]

Нова верига за детска и бебешка мода Cool Club ще работи в България. Марката е собственост на полската компания Smyk. В България ще се развива на франчайз чрез фирма "Куул клъб", която държи мастер франчайз правата за страната, уточни за "Капитал" Павел Панов, съсобственик на българското дружество. Първите два обекта вече са договорени в столични молове, наесен ще има и онлайн магазин.
Това е поредната полска верига, която ще работи в България. В страната вече присъстват ССС (obuvki.bg), Pepco, Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay. Всички те са насочени към масовия клиент.

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
ИПИ: Приносът на "Лидл" към икономиката на България за 2021 е 1.6 млрд. лева Първата оценка бе направена през 2019 г. и показа 1.12 млрд. лв. въздействие