С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Ralph Lauren продава цифрови стоки в метавселената на Roblox

Автор: Мери Иванова 21 декември 2021

Все повече модни къщи се насочват към тази сфера, за да привличат по-млада клиентела

Reuters

Ralph Lauren дебютира с първата си цифрова модна линия във виртуалния свят на Roblox. Компанията, известна най-добре със своите поло ризи, предлага изживяване "Зимно бягство" в онлайн вселената на Roblox. Играчите могат да се насладят на дейности като кънки на лед, докато пазаруват ретро спортни облекла от колекцията на дизайнера от 90-те. Очаква се артикулите да струват от 125 до 300 Robux, или около 1.25 до 3 долара, съобщава Bloomberg.
Новият ход на Ralph Lauren не е изненадващ. Водещи модни къщи, от Gucci до Balenciaga и Burberry, развиват цифрови продукти, които никога няма да бъдат използвани от купувачите. Гигантът за спортно облекло Nike също си партнира с Roblox, за да създаде виртуален свят, наречен Nikeland. Той ще позволи на потребителите да обличат своите аватари в дрехи и маратонки на Nike и ще включва арени и сгради на Nike, които ще позволят на играча да се състезава в игри. Засега съоръженията ще бъдат безплатни за използване.

Пълният текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Иво Димитров: Пазарът на кафе е 420 млн. лв. Очакваме да порасне с 6% тази година Директорът "Алкохолни напитки и кафе" в "Кока-Кола ХБК България", пред "Капитал"
Е-търговията: по-глобална, по-зелена и по-мобилна Онлайн продажбите по света растат бурно, а очакванията са към 2025 г. да са 25% от всички на дребно