С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Манол Гойгаджиев: Търговският център ще играе ролята на онлайн ритейлър

Автор: Боряна Генчева 10 ноември 2021

За нас е важно ограниченията да важат за всички, казва председателят на Българската асоциация на ритейл центровете

null

Манол Гойгаджиев ще бъде един от участниците в събитието Ecommerce and Retail Summit, организирано от "Капитал". Повече информация за конференцията, която ще се проведе на 11 ноември, можете да намерите тук.

Трябва ли моделът на моловете да се промени, за да могат да имат бъдеще?
- Промяната в моловете започна още преди пандемията. Породи се основно от еволюцията на онлайн търговията. Често се коментира и мога да потвърдя, че пандемията само ускори някои процеси, които щяха да се развият, но в по-дълъг период от време. Много търговци преди пандемията изобщо нямаха собствени онлайн магазини, но това се промени за няколко месеца. Онлайн търговията беше ограничена в рамките на до 10% от продажбите, което в световен мащаб е ниско средно ниво. Сега индикациите са, че делът й достига 15 - 20%, а в някои случаи по изключение - до 30%.


Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента