С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Метрика" откри логистичен център за обслужване на онлайн поръчки

Автор: Мара Георгиева 20 май 2021

В него се експедират и обработват пратки за България, Гърция и Румъния

"Метрика" откри в Божурище нов логистичен център, специализиран в обработката на стоки, които се поръчват онлайн. "Складовата база по същество е регионален хъб за обслужване на компании, които продават на три пазара в региона - България, Гърция и Румъния", съобщи на пресконференция Милена Рамчева, изпълнителен директор на компанията.

Фирмата, която е част от международната група на френския пощенски оператор La Poste, е специализирана в извършването на фулфилмънт услуги в областта на онлайн търговията. С други думи - българското дружество осигурява целия процес по обслужване на поръчките в един електронен магазин.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
IKEA разширява центъра си за поръчки в Пловдив Очаква се през втората половина на годината да бъде отворен и търговският обект в Mall Of Sofia