С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Търговците настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април

Автор: Мара Георгиева 08 април 2021

Удължаването на забраната за работа ще доведе до верижно влошаване на финансовото състояние на много компании

Фотограф: Надежда Чипева

Три сдружения, обединяващи най-големите търговски вериги и търговски центрове в страната, настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април. Както е известно, заради пандемията нехранителните магазини с площ над 300 квадратни метра и търговските центрове бяха затворени от 22 март. В началото забраната беше до края месеца, а впоследствие бе удължена до 11 април включително. Търговците се опасяват от нова отсрочка и излагат аргументи в подкрепа на искането си да започнат работа от 12 април.

Седемнадесет големи вериги: Липсва равнопоставеност между компаниите

В отворено писмо до управляващите 17 вериги за нехранителни стоки ("Техномаркет", "Технополис", "Зора", Praktis, Mr. Bricolage, Aiko, Carpet Max, Praktiker, HomeMax, TechMart, Domko, Decathlon, Jysk, SportDepot, Matstar, Mania, "Хиполенд"), посочват, че заповедта за затварянето на обекти с площ над 300 квадратни метра води до неравнопоставеност на търговците в страната. Според тях мерките са дискриминационни и нарушават грубо правилата на конкуренция.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента