Регистрация

Милена Драгийска: Хората пазаруват по-рядко и са по-чувствителни за цените

Автор: Мара Георгиева 31 октомври 2020

За старт на онлайн търговия трябва да сме 200% сигурни, че сме готови, казва главният изпълнителен директор на "Лидл България"

Фотограф: Капитал

Милена Драгийска ще вземе участие в конференцията Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, която ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието се организира от "Капитал" и ще постави акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в един постпандемичен свят. Лекцията й е за "Бъдещето на ритейла: Ефективността".



Какво се промени след коронавирус пандемията за операциите на "Лидл България"? Пострадаха ли веригите на доставки и как успяхте да преодолеете тези затруднения?

- COVID-19 безспорно ни постави в екстремни обстоятелства и ще продължи да го прави и през следващите месеци. Именно в такива ситуации обаче се учим да бъдем по-гъвкави, виждаме уязвимите места, които трябва да подобрим, и процесите, които можем да оптимизираме още по-добре. В началото на пандемията обезпечаването на доставките наистина беше поставено под сериозен риск - заради усложнената транспортна обстановка в цял свят и свръхповишеното търсене и презапасяването на хората. Мобилизирахме целия си ресурс, за да осигурим всички стоки от първа необходимост и клиентите ни да не усетят липси. Фактът, че нямахме спрени доставки, е позакателен, че сме се справили успешно.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"
Конференцията Ecommerce and Retail Summit се организира от "Капитал" и е наследник на предходните успешни формати Retail in Detail и Strategies for Ecommerce Success. Тя ще се проведе в дигитален формат на 5 ноември.

Участниците ще могат да гледат срещата онлайн. Виртуалната аудитория ще има достъп до digital goodie bag с ексклузивно съдържание от лекторите и спонсорите, както и до инструменти за ефективен нетуъркинг.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук, а с различните възможности за участие можете да се запознаете на страницата за регистрация.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души