Милена Драгийска: Хората пазаруват по-рядко и са по-чувствителни за цените
Какво се промени след коронавирус пандемията за операциите на "Лидл България"? Пострадаха ли веригите на доставки и как успяхте да преодолеете тези затруднения? - COVID-19 безспорно ни постави в екстремни обстоятелства и ще продължи да го прави и през следващите месеци. Именно в такива ситуации обаче се учим да бъдем по-гъвкави, виждаме уязвимите места, които трябва да подобрим, и процесите, които можем да оптимизираме още по-добре. В началото на пандемията обезпечаването на доставките наистина беше поставено под сериозен риск - заради усложнената транспортна обстановка в цял свят и свръхповишеното търсене и презапасяването на хората. Мобилизирахме целия си ресурс, за да осигурим всички стоки от първа необходимост и клиентите ни да не усетят липси. Фактът, че нямахме спрени доставки, е позакателен, че сме се справили успешно.
Цялото интервю е на сайта на "Капитал"
Участниците ще могат да гледат срещата онлайн. Виртуалната аудитория ще има достъп до digital goodie bag с ексклузивно съдържание от лекторите и спонсорите, както и до инструменти за ефективен нетуъркинг.
Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук, а с различните възможности за участие можете да се запознаете на страницата за регистрация.