С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Веригите през 2019 – силен скок преди големия шок

Автор: Венера Иванова 30 октомври 2020

Повече от 10% е ръстът в приходите на магазините за продажба на дребно. Топ 5 вече се държи само от сектора на бързооборотните стоки

В края на 2019 г. представителите на търговските вериги от всички сектори най-вероятно са се усмихнали доволно, като са видели резултатите за изминалата година, и са очаквали с нетърпение 2020. В края на 2019 никой още не можеше да предвиди какъв удар ще нанесе глобалната пандемия на COVID-19 върху световната икономика, в това число и върху търговията и продажбите на всякакви стоки. Кой би предположил, че само три месеца по-късно магазините ще затворят, моловете ще опустеят, никой няма да си купува дрехи, а най-търсените продукти ще са лекарствата, дезинфектантите, маските и имуностимулиращите препарати. В края на 2019 г. бизнесът се поздравяваше за постигнатите успехи и гледаше през розовите очила на бъдещето.

Целият анализ е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Лидл България" ще разшири склада и офиса в Равно поле Новопостроеното ще е с разгъната площ от почти 18 хил. кв. метра