С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Алекс Брату: Планираме да имаме 50 магазина на JYSK в България

Автор: Мара Георгиева 28 септември 2020

Мениджърът на датската мебелна верига за Румъния и България пред "Капитал"

Визитка

От 2010 г. Алекс Брату е кънтри мениджър на JYSK ("Юск") за Румъния и България като част от JYSK Nordic - скандинавския мебелен търговец. След като поема управлението на компанията за региона и започва да отговаря за всичките ѝ активности в страната, "JYSK България" се разраства доста бързо. От три магазина през 2010 г. днес веригата има 35 обекта в страната. Преди да започне работа в скандинавския ритейлър, Брату е търговски мениджър в Intersport, като развива и франчайза на Intersport в Румъния.

Как се отрази на продажбите извънредното положение заради пандемията, колко магазина затворихте за този период, с колко спаднаха продажбите, наложи ли се да освобождавате служители?

- Изминалите месеци бяха трудни, особено заради създалата се несигурност. Трябваше много бързо да се адаптираме към новата реалност на пандемия. За наша изненада бизнесът продължи да се развива добре, защото хората започнаха да прекарват повече време вкъщи, а много клиенти решиха и да преобзаведат или освежат дома си.
По време на локдауна затворихме 5 магазина, след като властите решиха, че всички магазини в големи търговски центрове трябва да затворят. Едно от най-сериозните ни предизвикателства през първите месеци беше да задържим всички свои колеги на работа, но се справихме. Месец март беше единственият месец, в който и продажбите спаднаха. Но още през април онлайн продажбите се повишиха и се възвърнаха към нормалните си нива от предишните месеци.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"