Регистрация

"Кауфланд България" развива нова собствена марка за месо

Автор: Мара Георгиева 31 август 2020

Засега "Шеф Месар" предлага 18 вида продукти, които преминават през множество проверки за качество

["Кауфланд България"]

ауфланд България" официално представи на пазара нова собствена марка за месо - "Шеф Месар". Засега тя стартира с 18 вида продукти от свинско, телешко и пилешко, пет от които са предназначени за грил. Телешкото и пилешкото са български, свинското е от внос, а качеството се гарантира от независимия институт за сертификация "TÜV Nord България", съобщиха от компанията.

През юни "Кауфланд България" пусна в продажба и своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души