С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Кауфланд България" развива нова собствена марка за месо

Автор: Мара Георгиева 31 август 2020

Засега "Шеф Месар" предлага 18 вида продукти, които преминават през множество проверки за качество

["Кауфланд България"]

ауфланд България" официално представи на пазара нова собствена марка за месо - "Шеф Месар". Засега тя стартира с 18 вида продукти от свинско, телешко и пилешко, пет от които са предназначени за грил. Телешкото и пилешкото са български, свинското е от внос, а качеството се гарантира от независимия институт за сертификация "TÜV Nord България", съобщиха от компанията.

През юни "Кауфланд България" пусна в продажба и своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"