Николаос Ифантидис: IKEA трайно държи 10% от пазара на обзавеждане в България
Фотограф: Николай Дойчинов
Как се отрази пандемията от COVID-19 и извънредното положение на бизнеса на компанията в България? Какво променихте?
- Нашата компания беше сериозно засегната от извънредното положение, а физическите ни обекти бяха затворени за определен период от време. Преминавайки през тези трудни времена, бяхме водени от два основни приоритета. На първо място, да защитим здравето на нашите служители и да запазим работата им в компанията. В същото време се стараехме да подсигурим хоризонта на нашия бизнес и финансовата стабилност, така че да има утре за всички нас. Поставихме специален фокус върху разнообразието от предложения и услуги в онлайн магазина ни като: безплатна доставка, безлихвено онлайн потребителско кредитиране, нови възможности за доставка.Цялото интервю е на сайта на "Капитал"