С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Николаос Ифантидис: IKEA трайно държи 10% от пазара на обзавеждане в България

Автор: Мара Георгиева 29 юни 2020

Онлайн продажбите са скочили 4 пъти, но не компенсират загубените приходи от затворения магазин, казва управителят на IKEA за България пред "Капитал"

Фотограф: Николай Дойчинов

Как се отрази пандемията от COVID-19 и извънредното положение на бизнеса на компанията в България? Какво променихте?

- Нашата компания беше сериозно засегната от извънредното положение, а физическите ни обекти бяха затворени за определен период от време. Преминавайки през тези трудни времена, бяхме водени от два основни приоритета. На първо място, да защитим здравето на нашите служители и да запазим работата им в компанията. В същото време се стараехме да подсигурим хоризонта на нашия бизнес и финансовата стабилност, така че да има утре за всички нас. Поставихме специален фокус върху разнообразието от предложения и услуги в онлайн магазина ни като: безплатна доставка, безлихвено онлайн потребителско кредитиране, нови възможности за доставка.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
eMAG отвори първия си магазин в София Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове