Регистрация

Медийната група Sportal купи миноритарен дял в платформата CloudCart

Автор: Сирма Пенкова 25 юни 2020

Сделката ще помогне на компанията да излезе на румънския пазар и да предлага рекламни услуги на търговците

[CloudCart]

Половин месец след като българската платформа за електронна търговия CloudCart получи първата си инвестиция от фонда NV3 и частни инвеститори в размер на 630 хил. евро, компанията привлече към бизнеса си и Sportal Media Group. Цената на сделката не е обявена. Медийната група държи миноритарен дял от CloudCart и влиза с един представител в борда на директорите на компанията. Мажоритарни собственици остават основателите братята Николай и Петър Илиеви.

Новото партньорство

CloudCart разработва платформа, през която потребителите могат да създават собствени електронни магазини. Бизнес моделът им се основава на три вида абонаментни планове, в зависимост от големината на електронния магазин, като цените варират между 20 и 30 евро на месец. Компанията предлага допълнителни услуги като оптимизация на сайтове, изработване на лога и други.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души