Регистрация

"Кауфланд" пусна храни под собствена марка "Брей!" с посочен български производител

Автор: Мара Георгиева 24 юни 2020

Веригата не променя инвестиционния си план въпреки спада на клиентите

Фотограф: Надежда Чипева

ауфланд България" пусна в продажба своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки. "В "Брей!" вложихме целия си 15-годишен опит от стъпването на веригата на българския пазар и желанието да работим с още по-голям фокус върху български продукти от български производители", обяви Иван Чернев, изпълнителен директор на "Кауфланд България", на пресконференция.

Бг подбор

Месните продукти "Брей!" са произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните са по стандарта "Стара планина", а сред останалите има такива със защитено географско указание (горнооряховския суджук) и с традиционно специфичен характер (филе "Елена" и панагюрска луканка), вписани в регистрите на ЕС. Марката предлага също 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана, и регионите на София, Сливен и Хасково, кокоши яйца, боза без консерванти и подсладители. Основните храни са представени с 37 предложения, сред които 5 вида едромляна лютеница, 11 вида домашни сладка, 6 вида мед, 3 вида вино, тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори, селски хляб от Добруджа.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души