Търговци

Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Мара Георгиева, Константин Николов 23 май 2020, 10:00

Според даденото от Merriam-Webster определение за "шок в системата" той произвежда внезапен и обикновено неприятен за някого ефект. Но в практиката има и немалко случаи, когато подобен неочакван удар може да доведе и до нещо положително.

Такъв е и възходът на онлайн доставките на хранителни продукти в цял свят, който беше ускорен от пандемията на коронавирус. По-бавните може да усетят болезнено шока, но адаптивните търговци и потребителите печелят. България не страни от глобалните тенденции и за последния месец на този пазар излязоха няколко нови играча, а лидерът разшири дейността си. Някои от тези компании отдавна имаха такива планове, а други просто използваха момента и действаха бързо. Но крайният резултат е налице и според хора от сектора развитието на е-търговията с хранителни продукти и бързооборотни стоки е било ускорено поне с година заради вируса, а стойността й тепърва ще расте бурно.

Целият текст и таблицата са тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK