С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Ikea отвори виртуален магазин в китайската платформа Tmall

Автор: Снежина Пашинова 17 март 2020

Компанията описва хода като "тест" и гледа на него като възможност да достигне до повече китайски клиенти

Ikea започна да продава мебелите си чрез онлайн платформа за търговия от трета страна. Шведският производител отвори виртуален магазин в потребителска платформа, собственост на гиганта Alibaba, в опит да достигне до повече китайски клиенти.

Най-големият производител на обзавеждане в света започна да търси възможности как и къде да продава с помощта на водещите онлайн сайтове за търговия преди повече от две години, съобщава Financial Times. През миналата седмица компанията е започнала да продава маси със столове, скринове и още 3800 други продукта в B2C платформата Tmall.

"Тестът"

Новият магазин първоначално ще обслужва клиенти от Шанхай, Дзянсу, Джъдзян, Анхуей, а целта е той да бъде разширен и до други градове. Ikea и Tmall ще потърсят и други възможности за сътрудничество, включително ще разгледат и бъдещите тенденции за домашно обзавеждане на китайските потребители.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
"Севан": Потреблението на зърно по света ще скочи с 5-10% заради коронавируса От компанията износител очакват заради презапасяване и изчерпване на резервите търсенето да се повиши
Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"