С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Как вериги и онлайн търговци в България реагират на коронавируса

Автор: Мара Георгиева 16 март 2020

Компании затягат хигиената, въвеждат нови правила за пазаруване и доставка на храни

Фотограф: Велко Ангелов

Търговците в България уверяват, че не очакват дефицит на стоки заради коронавируса. В последните седмици обаче са под голям натиск - препълнени колички за пазаруване, презапасяване с продукти, поизпразнени щандове на някои места.

Увеличават се и поръчките на хранителни и други продукти по интернет. Онлайн супермаркетът eBag.bg дори публикува съобщение, че поради голямо натоварване временно преустановява приемане на нови поръчки до 18:00 ч. на 13.03.2020 г.

След като в страната беше обявено извънредно положение, някои от тях обявиха и нови извънредни правила в отношенията си с крайните клиенти (но преди по-строгите ограничения). Действията най-вече са свързани с по-добрата хигиена в контекста на пандемията.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
"Севан": Потреблението на зърно по света ще скочи с 5-10% заради коронавируса От компанията износител очакват заради презапасяване и изчерпване на резервите търсенето да се повиши
Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"