Супермаркет у дома
Фотограф: Цветелина Белутова
- Когато напуснах Ilyan.com (дигитална агенция) през 2014 г., бях решил да си почина няколко месеца - да чета, да пътувам и след това да реша с какво искам да се занимавам. Реалността беше, че си починах три дни и след като осъзнах, че телефонът ми вече не звъни, няма мейли, на които да отговарям на всеки пет минути, трябва да правя нещо. Замислих се какво - трябваше да бъде свързано с технологии. Електронната търговия излезе от само себе си. Разгледах какви неща са направени. Вече имаше установени бизнеси с дрехи и т.н., което не е нищо, което можеше на онзи етап да направя по-добре от съществуващото. Аз обаче имах един проблем - не обичам да пазарувам в магазини, а съпругата ми искаше да го правим всеки уикенд. Така губехме по два часа в пазаруване, дори аз демонстративно да показвах, че не ми харесва. Оттам започна всичко - битов проблем с пазаруването. Сметнах, че щом аз имам този проблем, значи и други хора го имат. Тогава тепърва започваха все повече компании да пробиват в този сектор с електронните супермаркети, защото макар да е най-големият, той е и най-трудният. Когато започна да работи Fashion Days в България например, времето за доставка беше дълго. Нашият бизнес модел е съвсем различен, много по-бърз и, бих казал, сложен.
Цялото интервю е тук