Регистрация

"Кауфланд България" с 30% годишен ръст на продажбите на текстилни изделия под собствени марки

Автор: Мара Георгиева 13 февруари 2020

Веригата предлага над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук

Фотограф: Надежда Чипева

"Кауфланд България" отчита 30% ръст на продажбите на текстилни изделия през миналата година под собствени марки, съобщи за "Капитал" Елисавета Андонова от отдела за корпоративни комуникации. Компанията все още не е обявила годишните си резултати в страната, а през 2018 приходите й достигнаха 1.572 млрд. лв.

Веригата предлага дрехи и текстилни изделия под шест собствени бранда: Oyanda (за жени), Tawnland (за мъже), Kuniboo (за най-малките), Hip&Hopps (за деца в училищна възраст), Newletics (за спорт), Liv&Bo (за дома). Под тях се предлагат над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук.

Според глобалните стандарти

Дрехите под собствените марки на веригата са сертифицирани по стандарта GOTS, който гарантира устойчивото производство на текстил по цялата верига - биологично произведени естествени суровини, екологични и социално отговорни производствени процеси, опаковане, прозрачно обозначаване.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души