С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Кауфланд България" с 30% годишен ръст на продажбите на текстилни изделия под собствени марки

Автор: Мара Георгиева 13 февруари 2020

Веригата предлага над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук

Фотограф: Надежда Чипева

"Кауфланд България" отчита 30% ръст на продажбите на текстилни изделия през миналата година под собствени марки, съобщи за "Капитал" Елисавета Андонова от отдела за корпоративни комуникации. Компанията все още не е обявила годишните си резултати в страната, а през 2018 приходите й достигнаха 1.572 млрд. лв.

Веригата предлага дрехи и текстилни изделия под шест собствени бранда: Oyanda (за жени), Tawnland (за мъже), Kuniboo (за най-малките), Hip&Hopps (за деца в училищна възраст), Newletics (за спорт), Liv&Bo (за дома). Под тях се предлагат над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук.

Според глобалните стандарти

Дрехите под собствените марки на веригата са сертифицирани по стандарта GOTS, който гарантира устойчивото производство на текстил по цялата верига - биологично произведени естествени суровини, екологични и социално отговорни производствени процеси, опаковане, прозрачно обозначаване.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
Алекс Брату: Планираме да имаме 50 магазина на JYSK в България Мениджърът на датската мебелна верига за Румъния и България пред "Капитал"