С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Alibaba разширява платформата си AliExpress в Европа

Автор: Снежина Пашинова 13 януари 2020

Ритейлърът привлича малки и големи търговци с ниски такси, за да създаде витруален търговски център

Най-големият китайски ритейлър Alibaba ще разшири бизнеса си на европейския пазар. За целта компанията вече привлича търговци с помощта на по-ниски такси и комисиони в сравнение с конкурента си Amazon, съобщава Reuters, позовавайки се на свои източници. Китайският гигант се е насочил първоначално към Испания и Италия, но и към евро-азиатските Русия и Турция, които се оказаха сред най-големите пазари в предишния бизнес модел от 2010 г.

Фокусът на компанията в чужбина е предимно върху продажбите на евтини китайски стоки в европейската ѝ платформа AliExpress. През последните шест месеца обаче гигантът е насочил внимание към местни доставчици и известни модни марки, за да създаде виртуален търговски център – доходоносен нов модел, който поглъща печалбите на половината от онлайн магазините в Китай.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар