С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния

Автор: Силвия Радославова 04 януари 2020

Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"

Фотограф: Надежда Чипева

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Каква беше 2018 г. за "Декатлон България"?
- Това беше трета поредна година на растеж. Нашата основна цел е да направим ползите и удоволствието от спорта и активния начин на живот достъпни за повече хора, предлагайки достъпни цени и възможно най-високото качество на продуктите. Тази философия създава доверие сред нашите клиенти. Ние сме в България от шест години, но през последните три виждаме как потребителското доверие нарасна, което е и голяма част от причината за ръста на приходите на компанията.

В Decathlon имаме две специфични черти. Едната са нашите екипи и техните ценности, а втората - нашите продукти, които ни правят напълно интегрирана компания – от дизайна и иновациите през производството, снабдяването и предлагането в собствени канали – физическите магазини и онлайн. Това ни помага да планираме много добре и да управляваме активностите си.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар