С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Веригите за мода: Растежът се забавя

Автор: Силвия Радославова 20 декември 2019

През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%

Фотограф: Цветелина Белутова

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Пазарът на мода в България все още е далеч от своя връх, а страната редовно се нарежда на края на опашката сред другите държави в ЕС в статистиките за потребление на дрехи и обувки. По данни на НСИ средно годишно на едно лице през 2018 г. са се падали по 196 лв. за покупка на стоки от тази категория. За сравнение, паричният разход за алкохолни напитки и тютюневи изделия е бил 233 лв., а най-много пари са се харчили за храна - 1655 лв. Що се отнася до разходите за потребление на дрехи обувки на домакинствата в ЕС, средният жител на Люксембург може да отдели 17 пъти по-голям бюджет от българския, а румънският - два пъти повече.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар